Monday, December 23, 2013

Just some update. (useless one)

Assalamualaikum~!


(making this entry less useless)


How you're doing ?

Okay, buat kebelakangan ni, aku mengaku yang aku agak jiwang dan ... hanyut dalam perasaan aku gitu. Hah~~

There are a lot of things going these days. Bored. Laugh. Blossom? Pfhtt~ apa aku mengarut ni, ada ka manusia blossom. Fyi, I'm being emotional today. Wasting my night with some tears. Waktu siang mana boleh, malu la.

I'm watching Who Is Next recently. Baru masuk episode 2 ja pun. lol. Tapi, ni first time aku kena angkat kotak tisu and letak depan komputer. Well, aku kan drama queen gitu. Paham-paham je la. Over penghayatan sangat!!!

Tak lama dulu, aku ada la nampak title 'Team B' dan 'WIN' things, tapi aku macam malas nak ambil kisah. Then, masa aku dengar lagu apa entah, aku ternampak video Team B ni. Aku pun click je la. It's kinda good especially masa intro. Just another boy, just another boy, I'm just another boy, boy, boy~! Hands up yo!

Since I'm being a Korean pop fan, I kind of tend to click some other videos related to the singers. So, I click 'Climax'.  At first, just dengar tanpa perasaan gitu. Kemudian, bila baca komen-komen, I pun beremosi. Mulalah menghayati lirik and so on. pfhtt~! Bermulalah babak air mata selepas itu.

Aku ada la buka episode 1 of WIN semalam. Hanya tengok berapa minit ja, dah nangis. Tau je la perasaan bila kita tahu something yang berlaku in future, and looked to those happy guys ... hoping for their debut through this competition. Menyakitkan! Memandangkan aku lebih terdedah kepada Team B, so aku macam support diorang la. Pastu, benci Team A la, tak suka la, tak fair la. Macam-macam. Tapi, bila tengok episode 1, aku bersyukur Team A menang.

Selain drama tu semua, hidup aku pun agak tak berapa nak betul sekarang ni. Banyak benda nak kena buat. Bilik tak siap kemas lagi. Rumah tak dibersihkan lagi. Malasnya. Pasal kerja pun entah ke mana. I hate that part! Lesen? Hmm... Kena tangguh kejap rasanya. Nak ambil nanti je la. Fikiran pun selalu melayang sekarang ni. Arghh! Perlukan pertolongan dalam hal ni. Tolonglah betulkan otak aku ni.

That's all for now. Thanks for wasting your time here. Love you!

-I love being emo, but Auni is right. Kita mudah dipengaruh bila kita hanyut dengan perasaan kita sendiri-

No comments:

Post a Comment