Sunday, April 6, 2014

There is always a light around you.

Assalamualaikum!

Hai. How are you guys doing? >.<

Sejak kebelakangan ini, aku rasa aku semakin tak betul. Macam-macam yang ada dekat fikiran aku. Mungkin sebab aku dah habis belajar untuk semester ni [sengaja tulis semata-mata nak bagi nampak yang aku ni budak u], aku rasa bosan. Jadi, aku pun mulalah tambah masalah aku sendiri. Haha. Mungkin jugaklah.

Hari ni sebenarnya aku nak cakap tentang kegembiraan. Kadang-kadang bila aku rasa marah, sedih, kecewa dan segala yang sewaktu dengannya, aku selalu menambah-nambah perasaan aku. Well, memang dari dulu, aku memang suka buat macam tu. Aku kan suka mengungkit-ngungkit.

Sebenarnya, aku sengaja nak menghabiskan masa aku dengan benda-benda alah semua ni. Walaupun pada hakikatnya, banyak benda kat sekeliling aku yang boleh meningkatkan semangat aku. Aku kan drama queen, memang suka sangat menghabiskan masa-masa aku dengan berangan sana sini. Hehe

Aku emo sekejap. Pastu, berangan. Pastu, tidur. Haha. Ya lah, bila aku bercakap, semua orang tak paham. Jadi, lebih baik aku bermonolog dengan diri aku sendiri, kan? Dan ... tolonglah. Aku perlukan novel pada masa ini. Haha. Novel amat diperlukan untuk meningkatkan tahap keberanganan aku.

Eh, sebenarnya aku nak cerita yang walau kat mana pun kita berada, kegembiraan tu sentiasa ada kat sekeliling kita. Cuma tunggu masa yang sesuai ja untuk keluar. So, cheer up people!

-macam tak ada kaitan ja semua nih-

By the way, hari-hari aku kat sini selalu berakhir dengan kegembiraan yang tak dapat aku sangka. Somehow, I hope it will last long. Even just for some days.

Thank you! Bye~!

4 comments:

  1. Replies
    1. saya memang happy selalu... :D Awak ja yang tak nampak. haha

      Delete
  2. kata nak beli novel hari tu? mohon beli dengan segera ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insya-Allah, cuti ni I beli you~! Jangan jelly!

      Delete